Saturday, March 21, 2009

Un week-end perfect....

Deci dupa 2 luni jumate de munca am si eu un week-end liber...noroc ca e ziua lu soramea caruia ii spun prin aceasta cale si la multi ani...
Azi dimineata m-am trezit d am plecat la munca si am constat ca in sfarsit mi-au intrat si mie banii munciti pe luna februarie...care asa cum au intrat, asa se si duc de repede cu diverse cumparaturi si plati pe concedii bine meritate...
Am inceput sa numar deja zilele pana plec in croatia la skippertraining (cunoscatorii stiu), dupa acest sejur de 7 zile de navigare clasica pe mare urmeaza mult asteptatul raliu 1000 Miglia, unde participa bunii mei prieteni, echipajul 25 la anu speram ca schimba numarul de concurs ca cifra “1”. Cum se termina raliul mai muncesc vro 3-4 zile si urmeaza al 2-lea concediu, cel de dupa paste, ca doar sunt calarile d la juni (Ioana pregatestete ca acolo bem), si cu aceasta ocazie profit sa ajung si io la mare de 1 mai.
Sa va spun c urmeaza in acest week-end...deci am plecat spre germania, zic asta ca io redactez acest post p autostrada spre germania, acolo urmeaza ca maine dimineata sa mergem sa cautam o supermasnia pt fostul meu sef...un Ford Mustang GT... p care o sa il testam rau de tot....knd terminam cu distractia ne intoarcem la soramea la o masa festiva, unde vin si niste neamuri p care io nu le-am vazut in viata mea, apoi iesim sa bem cva...... duminica urmeaza ca io sa ma sui in tren si sa ma intorc spre bella italia, ca doar luni se munceste c dreq, de unde bani pt atatea concedii...
M-am gadit sa mai postez cva din cauza plictiselii care o am acum in masina...


P.S. La multi ani FIFI...

No comments:

Post a Comment